زهرا سادات حسینی لواسانی

زندگینامه عالمه و سخنور عالیقدر زهرا سادات لواسانی (خانم عمرانی) و خاندان علم ایشان

زهرا سادات حسینی لواسانی

زندگینامه عالمه و سخنور عالیقدر زهرا سادات لواسانی (خانم عمرانی) و خاندان علم ایشان

زهرا سادات حسینی لواسانی

بسم الله الرحمن الرحیم

«انسان‌های بزرگ پس از عروجشان بیشتر شناخته می‌شوند»

 

مادربزرگ مهربان و عزیز ما از دنیا رفتند و ما وظیفه دانستیم که به جهت حفظ آثار و فعالیت‌ها و یاد و خاطره ایشان و ترویج فرهنگ اسلامی که دغدغه اصلی ایشان بود صفحه‌ای را در فضای مجازی برای بیان و نشر این موارد ایجاد کنیم. شاید مورد توجه خداوند متعال واقع گردد.

در این وبلاگ ما صفحاتی را از زندگانی و آثار خاندان علم و سیادت لواسانی سخن به میان آورده‌ایم تا این عالمان را به عموم مردم بشناسانیم و سیره نظری و عملی ایشان را ترویج دهیم. ان شاالله که خیراتی معنوی برای مرحوحه حاجیه خانم زهرا سادات لواسانی باشد.

اجداد این سلاسه سادات را در صفحه خاندان علم و سیادت معرفی و خود ایشان و پدر عالم و مجتهد ایشان مرحوم آیت الله سید حسن لواسانی و برادران عالم و مجاهد و شهید ایشان را نیز در صفحاتی جداگانه معرفی کرده‌ایم.

بنده نیز نوه حاجیه خانم زهرا سادات لواسانی هستم که با شما در این وبلاگ در ارتباط هستم.

ان شاء الله که این کار کوچک در نزد خداوند متعال مورد قبول واقع گردد و منجر به عمل و اطاعت ذات اقدس الهی در میان همه مردم ایران و جهان منجر گردد.

 

از طریق فرم زیر می توانید با ما ارتباط بگیرید و نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات و یا مطالبی متناسب با وبلاگ اعم از خاطرات و عکس‌های مرتبط با خاندان بزرگ علم و سیادت لواسانی و علی الخصوص مرحومه زهرا سادات لواسانی (خانم عمرانی) را با ما به اشتراک بگذارید. از همکاری و توجه شما بسیار متشکریم.

اللهم اغفر للمومنین و المومنات و المسلمین و المسلمات الاحیاء منهم و الاموات، تابع بیننا و بینهم بالخیرات

 

پست الکترونیکی (رایانامه) نویسنده وبلاگ: S.mr.mirahmadi.ir@gmail.com

محمدرضا میراحمدی نوه حاجیه خانم زهرا سادات لواسانی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.